Tellimisinfo

Kuidas käib tellimine?

E-poest on võimalik osta vaid neid kaupu, millel juures on näha link “Lisa ostukorvi“. Kauba hind või kauba saadavus võib reaalajas ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne vastavate tingimuste muutumist, kehtivad ostjale tellimuse hetkel kehtinud lepingutingimused. Osmo Baltic OÜ on õigus e-poe vahendusel sõlmitud lepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata, kui kaup on laost otsa saanud, kui kauba hinda või kui omadusi on e-poes kuvatud valesti või süsteemivea tõttu. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa.

Ostukorvi lehel saab tellija soovi korral muuta ostukorvi sisu. Pärast tarneaadressi sisestamist ning tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei saa ning ostukorv tühjendatakse toodetest. Kui kontaktandmed on korrektselt täidetud võib alustada maksmist.

E-poes saab maksta valitud kauba eest eurodes järgnevate pankade kaudu: Swedbank, SEB pank, LHV pank, COOP pank, Luminor pank.

Pärast kauba lisamist “Ostukorvi” on võimalik jätkata teiste kaupade sirvimist või sisestada tellimus. Pärast kaupade eest tasumist (pangaülekande tegemist) kuvatakse teile ekraanil tellimuse kinnitus.

Meie ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja, meie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

E-poes esitatud tellimused vaadatakse läbi samal päeval kui laekub müüja pangaarvele tellimuse eest tasutav summa ning ostjaga võetakse ühendust hiljemalt järgmisel tööpäeval.

Teavet tellimuste kohta saab tööpäeviti 09-17 telefonil 6 827 917 või e-posti aadressil osmo@osmo.ee

Kuidas saab kauba kätte?

E-poest tellitud kaupu on võimalik kätte saada kas Osmo kontorisse järele tulles (tarneviis ”Tulen ise järgi”) või kulleriga ostja esitatud aadressil (tarneviis “Venipak kuller“).

Kulleriga on kauba kohaletoomine Eesti piires tasuta.

Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal vastavalt kauba saadavusele.

Kaup antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel ostjaga.

Kaup tarnitakse üldjuhul ostjale 5 tööpäeva jooksul peale tellimuse eest tasu laekumist müüja arvele aga mitte hiljem kui 30 päeva jooksul peale tellimuse eest tasumist.

Kuidas käib kauba tagastamine?

Tarbijal on õigus 14-päeva jooksul teatada müüjale lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis.

Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressil osmo@osmo.ee. Kirjas peab olema järgmine info: tagastatav kaup, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Kauba eest tasutud summa (ka. algne postikulu) tagastatakse ostja arveldusarvele viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest müüjani.

Ostjal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul, mis on puudustega, esitada kaebus ning kaup tagastada. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus alates kauba üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peaks tarbija säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping vms), mis tõendavad, et kaup on ostetud Osmo Baltic OÜ e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.

Kaebused

Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise või rikkumise tõttu.

E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada aadressile: Osmo Baltic OÜ, Läike tee 3, Peetri alevik, Rae vald, 75312 või e-posti aadressile: osmo@osmo.ee. Kauba saab ka tagastada eelnimetatud aadressile.

Puudusega kauba korral on tarbijal õigus saada asendustoode või nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, juhul kui müüjal ei ole võimalik toodet asendada.